Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

Zwrot towaru

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • poprzez formularz elektronicznego zwrotu towaru na stronie www.new-born.pl/zwroty
  • pisemnie na adres: NEWBORN, UL. Broniewskiego 4/1 87-100 Toruń
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@new-born.pl

2. Wysyłka towaru

  • Newborn (zwrot)
  • ul. Broniewskiego 4/1
  • 87-100 Toruń
Zwracane produkty należy odesłać na adres NEWBORN, UL. Broniewskiego 4/1 87-100 Toruń niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki

REKLAMACJE

Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo? Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 667 229 199 lub mailowo: kontakt@new-born.pl Reklamacje uszkodzeń mechanicznych w transporcie będą uwzględniane tylko i wyłącznie na podstawie spisanego protokołu z kurierem. Skan protokołu należy nam niezwłocznie przesłać na adres mailowy: kontakt@new-born.pl.

Oto kilka wskazówek:

  • Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata.
  • Skontaktuj się z nami telefonicznie: 667229199 lub mailowo kontakt@newbornshop.pl
  • Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, jeżeli składa się z kilku elementów muszą zostać dostarczone w komplecie.
  • Wypełnij formularz reklamacyjny (link do formularza) i prześlij do nas wraz z kopią paragonu/faktury oraz wyraźnymi zdjęciami wady produktu, następnie poczekaj na decyzje.
  • Po otrzymaniu pozytywnej decyzji odnośnie, odesłania reklamowanego produktu, odeślij go do nas na adres:

    • Newborn (REKLAMACJA)
    • ul. Broniewskiego 4/1
    • 87-100 Toruń
Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód. Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres kontakt@new-born.pl o tytule Reklamacja. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Dział reklamacji rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
Zaufane Opinie IdoSell
4.99 / 5.00 75 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-01-31
I towar i obsługa na najwyższym poziomie. To nasze nie pierwsze i nie ostatnie zakupy tu chyba ze nam dzieci wyrosną ;) wiec dla starszaków tez prosiły o więcej propozycji ;)
2022-12-20
Zamówienie zrealizowane w bardzo szybkim tempie! Jestem bardzo zadowolona, na pewno to nie są moje ostatnie zakupy w tym sklepie! Polecam! :)
pixel